Beslutsångest

Skulle åka hem redan vid halv sex från Tobias :C buhuu. Fast vi har bara legat och latat oss typ hela dagen ^^ Nån dag måste man ju få göra det också ;)
När jag kom hem fick jag nåt ryck och började testa kläder och kolla vilka kläder jag kunde ta bort och så. Ska till Karlstad nån gång nästa vecka, så det känns ju bra att veta vad jag behöver!
Imorn ska jag dra och klippa mig! Vet dock inte riktigt hur än.. Tror nog att jag ska klippa ”snett” igen. Alltså längre på ena sidan. Ganska kort och uppklippt. Men jag vet inteeee D: För vill ha långt hår på ett sätt, men ändå tror jag att jag passar bättre i kort och blablabla. Får se hur jag gör c: Kanske är lika bta att bara raka av allt C:

Kommentera

