SWEET

Var ju i Karlstad idag. Skulle ha massa kläder och blablabla, men hittade BARA en jacka ._. Testade typ hundratals byxor, men inget jag ville ha eller som passade <.< Så får åka till Ch-berg nån dag. Hursomhelst, så var jackan jag fann den enda grejen, av det som jag tänkte köpa, som jag trodde att jag aldrig skulle hitta. Men så är det det enda jag hittar istället, haha. Är iaf nöjd med den! :D

Har velat ha den ganska länge, men visste inte vart jag skulle få tag på den. Men nu minsann är den min! :D
Den affären där jag köpte jackan är förresten den coolaste som finns, här i närheten iaf! Oneoff! Gick in där och det första man ser, efter alla otroligt grymma kläder, är att personalen åker runt på skateboards där inne :3 Soft väl!

Kommentera

