Spegel

Ritade klart läxan idag C:
Vi skulle typ rita ett hörn. jaaao.. det var allt jag fattade av det.
Det fick gärna va stökigt också.
Hursomhelst så valde jag ett hörn i mitt rum, eftersom jag har mina högtalare på rummet, så hade la inget val! Musik är ett måste.
Ritade med spegeln och experimentarade lite :33
Ritade inte MED spegeln, ritade med spegeln.
Uhm, Ja. o__o
Vet inte riktigt hur lång tid det tog, men har ritat ganska länge idag och en del igår, så chansar på typ 5 timmar eller nåt. Det var extremt pilligt kan jag tala om för er! (ritat på ett A4.) Blev hursomhelst rätt nöjd med resultatet iaf :)

2 thoughts on “Spegel

Kommentera

