Back to school!

Känns faktiskt skönt att komma till skolan igen, tro det eller ej!
Hade inte ens problem med att vakna eller dra mig upp ur sängen imorse. Helt galet.

Började med foto på morgonen. Hade först en asdryg genomgång om systemkameran om sånt som man redan kunde, men sen fick vi äntligen fota! Vi skulle typ ta massa porträttbilder med lite olika effekter och  ljus och sånt :3 Kul det! Skönt att äntligen börja med digitalkameran istället för de gamla kamerorna där vi måste framkalla bilderna och sånt. Kan man se bilderna direkt istället :DD

Annars hade jag inte så värst intressanta lektioner faktiskt.
Stannade i stan efter skolan och var med Tobias :) Hängde med honom hem en sväng och käkade asgoda pannkakor :3 Omnomnom

Nu ska jag nog plugga in min muntliga redovisning grejmoj så jag inte gör bort mig totalt imorn!  

Kommentera

