1 månad idag :) ♥

Redovisningen gick ganska bra idag! Satt och skakade av nervositet precis innan, men lyckades lugna ner mig när jag väl skulle redovisa. Så det var ju bra ;3 Efter svenskan hade jag bara bild, och sen slutade jag vid 11. Gick och käkade i matsal, och eftersom jag inte käkar fisk, absolut inte i skolan, käkade jag potatis som smakade majskolv. Mycket skumt. Sen har jag mest bara suttit och kollat på Pewdiepie i datasalen, och hängde lite med Hampus till klockan tre då jag drog ner till musikskolan och bussarna till Tobias :)
Varit tillsammans med finaste i en månad idag :* ♥ Så vi planerade en romantisk middag, på pizzerian :3 hehe. Men det typ haglade och snöade, så vi åkte hem till honom istället :)
Sen tog jag bussen hem 18.15, och eftersom den inte går ända hem gick jag hem sista biten, vilket är ungefär 9 km. Det ska nog bli skönt, tänkte jag. Men NEJ. Inte när man har tejpat skorna med silvertejp vid hälarna. Har apont i fötterna nu ;__; Plus att det började hagla precis när jag gick av bussen och skulle börja gå ._.’ Slutade dock ganska snabbt som tur var och då kom solen fram! Konstigt väder här i Sverige……..
Nu ska jag duscha och göra lite läxor (inte samtidigt dock) och sen sova och slippa smärtan i fötterna en stund.

Kommentera

