Heldag i stan

Det blev en heldag i stan idag. Slutade 13.10 idag, och det var en konsert på kvällen 19.00 som jag skulle på, så var helt enkelt kvar i stan! Tänkte egentligen åka hem emellanåt, för fick typ huvudvärk, men glömde bort tiden när vi gick till Hampus så jag kunde få huvudvärkstablett så missade den bussen. Så var med några och hängde på musikskolan ett tag, sen drog vi till pizzan och köpte ostbröd! MED kebabsås denna gången! Köpte ju en igår också men då glömde jag såsen ;__; Sen iaf var vi i pentryt på musikskolan och spelade lite Halo 2, och jag förlorade såklart stort. Är totalt värdelös på det där……

Klockan 19.00 började som sagt konserten, och den var riktigt grym! Det var Adam och Pauls studentkonsert, och dom spelade och sjöng så jäkla bra! :D Så det var nice!

Och imorn ska jag Med Tobias hem och va där antingen tills på lördag eller söndag! :) Också nice! :3
Så blir att sova nu så jag orkar med skolan och inte somnar direkt jag kommer till Tobias ((; Godnatt på er!

Kommentera

