Åkte till Ch-berg en sväng med mamma förut och skulle köpa kläder. Tror ni jag hittade nåt då? Nä. Ofcourse not. Att det ska va så himla svårt att hitta kläder…… Hittade iaf nån hårproduktgrej som jag behövde. Volympuder eller nåt.
Hittade några fina skjortor också, men de var extremt varma, så det kanske inte passar så bra nu när sommarn, förhoppningsvis, är på väg. Så nae. Men hann aldrig gå in på Carlings, och det är ju en av de bästa affärerna i köpcentret, så blev lite frustrerad över att jag inte tänkte på det.
Fann inga skor heller, och det vet jag inte om jag någonsin kommer hitta. Den modellen jag vill ha verkar ha dött ut..
Fick trösta mig med pommes när jag kom hem iaf…

Kommentera

