För det första: Bilderna jag tog på Maja häromdagen har jag som ni ser inte lagt upp än, men dom kommer! Har bara väldigt dåligt med tid till det just nu!

För det andra: Jag gjorde ju NP i svenskan idag. Läsförståelse. Det gick helt okej tror jag. Svarade på allt och så, men det brukar inte säga något. Hoppas på bra resultat iaf!

Sitter just nu och skriver som en dåre på hemtentan i kulturhistorian! Eller.. Nu ljög jag. Sitter just nu och skriver som en dåre på bloggen*, men INNAN det satt jag och skrev som en dåre på hemtentan i kulturhistorian. heh.  Så är la bäst att fortsätta med det typ nu….

Bild på moi från helgen. Väldans vilket serious face. Inte å leka med!

Kommentera

