Hade otroligt mycket energi idag. Har ingen aning varför. På engelskan var jag helt flum och typ skrattade hela tiden, och sen på KuHin, då jag innan trodde att jag skulle dö av tråkighet, gick tiden faktiskt ganska snabbt för att jag var så jävla pigg! Kunde inte sitta still typ. Stackars Leo som satt bredvid mig. På rasten vi hade under KuHin var jag helt hyper och typ hoppade runt som en galning. Lite högstadie-stil över det, minnen med Sofia :’)
Gött att må så förjäklans bra iaf!  :D

Tänkte hänga med Simon till Ch-berg efter skolan, men buss-systemet är ju så förbaskat kasst, så för att ta mig hem skulle jag åka redan typ direkt jag kom dit, och så först tillbaka till Arvika, och sen byta buss så jag kommer hem, vilket är typ halva vägen tillbaka till Ch-berg fast en annan väg. -.-

Kollade förresten på filmen Breaking dawn! (part 1) För jag har kommit fram till att jag tycker att Twilight filmerna är ganska bra :$ Dock tycker jag inte att denna var så bra. Det hände typ ingenting. Eller, det gör det ju, men väldigt enformigt om man säger så. Imo. Fast blev ändå lite irriterad över att den bara tog slut, ville ju liksom veta vad som hände efterååååt :’c

Kommentera

