Nu är jag hemma igen efter en tur till Stenungsund! :)
Jag åkte ju med Tobias hem efter skolan på onsdag.
Blev en aning utklassad i innebandy också. Fast det nämner vi inte.
Men vänta nu…

Gick upp typ halv nio på torsdag morgon och åkte när vi var klara. Somnade ju såklart i bilen. Ganska gött ändå, resan gick snabbt :3
Så kom vi dit och kollade på hockey! (y) Fast Sverige förlorade, så det sög ju.
Käkade asgod pizza också. Vesuvio såklart! Det kan vara den godaste vesuvio-pizzan jag någonsin ätit. nomnomnom.


Gick ut och gick en sväng vid havet också, trots att det regnade. Och blåste som bara satan. Blåste nästan iväg ju. Min jacka blir som en jävla fallskärm när det blåser.
Gick tillbaka hem och lagade oss lite mat och tog det bara lugnt resten av kvällen :)


Nästa dag åkte vi till Tobias morbror och hälsade på, och gick ut med några hundar från deras hunddagis eller vad man kallar det. :D Söta voffsingar. Dom hade världens goaste dogue de bordeaux!! Blev lite kär. En sånhär alltså! –>
Den var så himla lugn och mysig!
Det fanns ju massa andra hundar också, bland annat en liten rackare som kom och hoppade på mig så mina vita ärmar på jackan blev bruna och fina……


Senare på dagen åkte vi och åt thaimat! Fan va gött de va!
Efter det drog vi ner till ett köpcenter och shoppade lite. Köpte mig två par skor! Behövde tygskor och det var bra pris, så det var värt det :)
Sen käkade vi glass också :3
Vi åkte hem till Arvika nån gång på eftermiddan och kom hem på kvällen runt halv tio tror jag.

Såklart var det ju asfint väder när vi åkte bil!
Så spelade lite fotboll med Tobias och Madeleine när vi kom hem, och sen gick vi in och käkade och kollade på tv :)

Var förjäkligt trött imorse när vi vaknade, så jag kan mycket möjligt ha varit en asdryg människa. Vi gick upp och duschade och käkade frukost, och efter det bara hängde vi lite och gick ut och pratade. Blev hämtad vid tre-tiden och åkte förbi Gônnerske mârten en sväng. Kollade runt lite snabbt och snackade med folk :) Åt några skrabbelucker också. THIHI.

Så så har början av mitt minilov varit! Har varit superkul! :)♥

Kommentera

