Fick sova en timme längre imorse! Inte helt fel! Dock blev jag helt förvirrad med tiden, vilket jag brukar bli på morgonen. Gjorde bort mig lite imorse när jag skulle gå på bussen också. Det var en katt som jag gosade med innan jag gick på bussen, och när busschauffören frågade om katten skulle med så svara jag att den inte skulle det, och ba ”hejdå! NEJ, hej menar jag!”
-.-‘
Tänkte la säga hejdå till kissen, men sa det till busschauffören istället när jag skulle säga hej till honom och gå på bussen. eheh. Bra gjort där.

Började med svenska, men där skulle läraren prata lite betyg med oss, så gjorde typ ingenting. Sen hade vi idrott, och hade frisbee-golf. Jag var i lag med Rebecka L. och vårat lag ägde. Ena halvan iaf, jag kastade den mest åt skogen (BOKSTAVLIGT, HEHE)
Åt inte lunch i skolan idag, för det var fisk………….. ó.ó Icke ätbart.
Vi hade ingen engelska idag, vilket betydde att vi fick två timmars lunch. Sen hade vi prov i kulturhistorian om renässansen, och det gick ju som det gick. <– Logiskt uttalande.

.  Här får ni en ”dagens outfit”-bild på mig, HIHI. TVÅ TILLOMED.

Kommentera

