Har suttit och skrivit bokanalys i nån timme nu. Skulle nämligen ändra den en gång till för att ha möjligheten till att få ett bättre betyg i svenska, ifall jag ville det, eftersom det lutade mellan två betyg. Så tänkte att det var värt ett försök iaf, och om jag misslyckas så gör jag väl det och får helt enkelt nöja mig med det betyget jag får. Nu har jag bara historiaredovisningen kvar och sen kan jag ta det totalt chill! Ska bara göra klar en Gif som jag håller på med, och lära mig det jag ska säga lite bättre så jag slipper läsa av pappret. Så det blir nog inga problem.


Förresten, jag försov mig imorse. Vaknade 6.00 och tänkte gå upp, men orkade inte så tänkte ligga kvar några minuter tills pappa kom upp och väckte mig. Men kom på att jag sa till honom att väcka mig 6.15, och ville egentligen gå upp 6.05. Men hann knappt tänka klart den tanken innan jag somnade om igen. Pappa kom och väckte mig, jag somnade om. Hörde pappa komma upp för trappan igen vid 6.35 då jag reste mig upp som ett spjut då jag upptäckte att klockan var så mycket. Ska nämligen gå till bussen 6.50. Kollade i spegeln och såg att jag såg ut som Hagrid i håret, så satt och kämpade med det och gick sen ner för att äta frukost och upptäckte att klockan var 6.47. Fan. Hade 3 minuter på mig att äta OCH borsta tänderna. Nästan så man hamnar i den situationen att man måste äta och borsta tänderna samtidigt för att hinna….
Men vet ni vad!? Jag hann med bussen!!!1″

5 thoughts on “

  1. Måste säga att du verkligen har en jättefin blogg! :)
    Jag har precis jobbat med min design i timmar så om du bara vill ta en minut till att kika in den och säga vad du tycker skulle du verkligen göra mig jätteglad! Annars får du ha det så fint :)

Kommentera

