Har precis käkat pizza! Ville ha bacon, men det fanns ingen pizza med bacon som riktigt lockade mig, så tog en vesuvio med bacon B-) Var en besvikelse dock måste jag säga…..

Idag så tvättade jag (vi) bilen. Väldigt kul.
Jobbade lite på historia arbetet, spelade zoo tycoon (:D) och har lyssnat på fronda i stort sett hela dagen! Han är så jävla bra!
Nu ska jag kämpa som en dåre med historian så jag blir klar och kan redovis imorn. Ska göra en Gif. Har säkert nämnt det tidigare :3 Det ska iaf bli en sammanfattning på powerpointen och det jag berättar. Det handlar om Stormningen av Bastiljen förresten!

Hoppas ni har haft en bra nationaldag, och ha en fortsatt bra dag! :)
 

2 thoughts on “

    • Tack så jätte mycket! :)
      Jag har lärt mig själv för det mesta, men började på bild estet förra året (slutar 1:an nu) så har lärt mig en del där också! :)

Kommentera

