Ledsen att jag inte uppdaterat nåt, har varit hos Tobias, men nu är jag tillbaka igen! :) 

Fredag:
Vi började dagen med idrott. Boxning, YEY! Skitkul med boxning! Sitter dock med världens träningsverk nu. Mindre kul. Fast nu vet jag att jag har gjort något iaf!
Sen hade vi bild, och då fortsatte vi med trycket. Mitt blev självklart fel, men testar en grej och hoppas att det blir bra ändå. Hela trycket blev liksom inte med på ramen.
Jag, Leo och Agnes hade vattenkrig med slangen och en vattenspruta när vi sköljde av ramen vid ”duschen”. ehheheheh. Det var vatten ÖVERALLT i hallen, typ ända upp till taket. Lärarn skulle nog inte blivit så glad om hon skulle sett att vi höll på att göra iordning ett akvarium utanför klassrummet. 
Så vi tog massa pappershanddukar och torkade snabbt upp vattnet. Eller. Leo gjorde, jag stod och tog kort och sprejade honom i ansiktet.

Här har vi faktiskt fått bort det mesta vatten, för som sagt så kunde vi lagt in en blåval där i vattnet, om inte väggarna vore så tätt ihop.

Sen hade vi historia och då skulle jag redovisa om stormningen av bastiljen, och visa min gif som jag kämpat med i år! Det gick väl bra antar jag! Kollade ganska mycket på pappret dock men det spelar nog ingen roll. Inte för mig iaf.

Så sen slutade jag, och tog bussen hem till Tobias! :D
Fotboll EM började ju igår också, så kollade på de första två matcherna! Eller.. jag somnade under den första matchen för jag var så jävla sliten efter skolan. Haha. Den andra såg jag iaf :3
Senare på kvällen då vi gick och borstade tänderna svartnade det plötsligt för ögonen och benen började skaka som bara den, så var tvungen att luta mig på honom för att inte ramla ihop. Så satte mig ner och såg fortfarande stjärnor och svart OCH DET SLUTADE FAN ALDRIG. Fick typ asont i huvudet, skakade hela jag och trodde jag skulle spy. (Trevligt för er att veta). Så efter att jag drack lite vatten, tog en huvudvärkstablett och la mig ner så mådde jag lite bättre. Tur att man har en så snäll pojkvän som tar hand om mig ♥
Sen låg vi och snackade i några timmar tills vi somnade.

Lördag:
Vi vaknade typ tio, men somnade om igen och vaknade inte förrän typ kvart över ett. hehe. Så låg och snackade ett tag, gick och duschade, och åt potatisgratäng med köttfärs :3
Vi gjorde inte så mycket annat eftersom det regnade och ”kunde” inte gå ut.
Blev hämtad vid halv fem/fem, och har inte hunnit göra mycket mer än att skriva detta inlägg!

Kommentera

