Wow, jag gick upp halv tio utan väckarklocka! Det gjorde intryck till och med på mig själv.
Neeej, inte en chans att Marlou gick upp halv tio, fyra timmar tidigare än vanligt!!!1!
Jooo, Marlou gick faktiskt upp halv tio, fyra timmar tidigare än vanligt.

Nu sitter jag och käkar frukost och funderar på om jag ska hänga med mamma och handla eller inte. Jag vet inte vad jag ska göra så tidigt annars… Dock så verkar ju vädret helt okej. Det blåser väl lite för mycket för min önskan, men ändå.

Satt och ritade supermycket på teckningen igår. Och ångrade mig stark, ganska mycket iaf, att jag ritar en skjorta istället för en t-shirt. Det tar så fruktansvärt lång tid och jag börjar tappa tålamodet till att rita rutor!
Men ska försöka göra klart den idag så den kan läggas upp!

Ska ju troligen till Sofia senare idag och fira midsommarafton, och jag vet inte om jag ska sova där eller inte, men på lördag ska jag väl till Gunnevi och fira midsommar igen, med några gamla klasskompisar gissar jag på. Har ingen koll. Heller ingen plan.

Hoppas ni får en trevlig midsommar(afton) iaf! :)

Kommentera

