Åkte till Sofia igår runt fyra-tiden! Kom dit precis i tid till jordgubbarna! Mums. Sen satt vi och pratade lite, och några timmar senare tände vi grillen och grillade älgkött och vildsvin tror jag det var! Gott faktiskt!
När klockan blev runt elva eller nåt så gick vi alla ut och spelade kubb! Mitt lag vann, hehEHEH. Det blev typ 3-2, fast egentligen bara 3-1 eftersom vi körde kvitt eller dubbelt när det stod 2-0 till oss!

Anyway.
Nån gång runt ett antar jag gick vi in, efter att ha suttit ute och pratat och ätit godsaker, och kollade på film. Trubbel i paradiset, eller Couples retreat som det heter på engelska.
Sen somnade vi, och vaknade ganska sent imorse.
Så efter att vi käkat frukost och bara suttit och… suttit lite, så gick jag hem eftersom Sofia skulle med Jenni och Henke till Henkes lägenhet.
Gött att få lite motion måste jag säga! Trots att jag får skavsår av alla mina skor…..

Tänkte åka till Gunnevi ikväll, men det verkar inte som om det blir av. Det regnade ju, så kände inte för det, men nu regnar det inte längre så skulle kunna åka dit ändå… Men jag vet inte, lär väl stanna hemma och äta chips och se på film istället. Ganska mysigt det också!

Har ni haft en bra midsommar? :)

One thought on “

Kommentera

