JO. Nu är det såhär att jag varken har haft någon motivation eller inspiration till att blogga. För idag ösregnade det. och DET var förmodligen inte alls anledningen till min dåliga blogguppdatering, men jag nämnde det ändå.
Jag har knappt gjort nånting idag. Inte ens ätit godis. Skojar, äter alltid godis.
Anyway, så kom jag just på att jag faktiskt har gjort nånting idag! Vad sägs om sovit, ätit, datorn (inte ätit datorn), ätit, kollat på tv, och läst lite i en tidning. DET RÄKNAS OCKSÅ!?
Hjälpte mamma liiiite med att sortera bort lite gamla böcker från bokhyllan, tills jag hittade några intressanta tidningar och började läsa i.
Sen efter maten låg jag och latade mig i soffan och kollade på tv med datorn på magen, inte den stationära dock, det vore varken behagligt eller rekommenderat. Hade katten bredvid mig hela kvällen också! Det är allt en mysig typ!


Skulle du kunna motstå att inte klappa hennes extremt gulliga och fluffiga mage?
Skulle inte tro det.

8 thoughts on “

Kommentera

