Såklart har jag fortfarande inte packat än. Men ska göra det snart! Har iallafall lagt fram kläder! Och fixat musik och rensat min laptop och så :3 Det är en enda stor röra på mitt rum nu, speciellt på skrivbordet. Herrejösses. Bäst att ta tag i det.

Vi kommer åka klockan 4 inatt. Jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringar och så nu de närmsta dagarna framöver, men vi kommer ju sova hos mormor, och sen på hotell så då kan jag nog blogga :) Och när jag är i Spanien kommer jag uppdatera som vanligt varje dag! Med massa fina och roliga bilder, så se till att följa då! :)

Kommentera

