Heldag i Alicante!

GISSA VAD JAG GJORDE IMORSE?!
Nej, jag var INTE ute och gick! Jag SOV. Eftersom mamma åkte hem idag så hade vi inte tid till någon morgonpromenad. Så sov till typ halv tio. Vilket ändå är tidigt för min del.
Tycker inte alls att det är roligt att mamma åkte hem :c Hon kunde inte stanna lika länge som oss eftersom hennes semester är slut och måste jobba igen. Riktigt synd! Vem ska nu dra upp mig upp ur sängen på morgonen? Dra med mig ut och gå? Gå med mig till stranden? Gå i affärer? Får la helt enkelt tvinga brorsan eller pappa. Tycker ändå inte att det är roligt att hon inte kan va här lika länge som oss! :C

Efter att vi hade skjutsat mamma till flygplatsen i Alicante stannade vi i den staden och kollade runt ”lite”. Vi gick runt på de gamla gatorna, vid de nya stadsbyggnader, klättrade upp på ett berg till ett slott med väldigt vacker utsikt o.s.v.! Det var riktigt fin utsikt där uppe! Tog sammanlagt bort mot 300 bilder idag, så jag hoppas att ni förstår att jag inte orkar redigera och lägga upp dom idag. Och nej, jag tänker INTE lägga upp alla 300, ni kan vara lugna!
Har förresten stukat tån också, så det var inte alltid lika enkelt och roligt att gå runt hela dagen. Det hände iaf när jag hoppade i poolen och en liten mosaiksten var borta ur botten, så när jag hoppade i hakade jag liksom fast med tån ;_; AJ.

Här har ni en bild på mig så länge, så har ni ett helt antal andra fina bilder att se fram emot, som förhoppningsvis dyker upp imorgon! :)

Kommentera

