Bilder Alicante Del 1

Jag vaknade fanimej 10.53 idag. Utan att ha vaknat nån gång innan… Hade jag vaknat innan hade jag gått upp! Vill ju inte sova bort halva dagen här borta. Men jag var ju übertrött igår, så det kanske är lika bra att sova ut en dag så jag blir pigg. Just nu känner jag mig motsatsen till pigg, men det förhoppningsvis bättre under dagen.

Här kommer några bilder från igår i Alicante!

När vi kom till ett rödljus kom det en clown framför bilen och jonglerade. WTF?

Här har vi ett bamseträd. Den nedersta grenen är typ lika stor som alla andra normalstora träd.

Hamnen!

Ett slott som vi gick till, trots att det fanns en hiss. Heh.

En stor båt som låg vid hamnen!


Fiskar! Härlig färg på vattnet eller vad?!

Nån stadsbyggnad av nåt slag! 

Jag avslutar detta inlägg här, och lägger upp bilderna i flera inlägg istället! Det är så himla många bilder, så det blir för många bilder i samma inlägg annars. Så här har ni del 1, så kommer del 2 att komma upp snart! :)

Kommentera

