Springtur till stranden!

Imorse blev det en springtur! Gick hemifrån runt kvart över åtta. Började att gå för att bli varm, sen sprang jag ner till stranden och sprang runt lite där! Skulle egentligen ha räknat hur många varv jag sprang på stranden, men glömde det. Men ungefär 12 gånger, alltså 6 gånger gånger fram och tillbaka. Så sammanlagt tror jag att jag sprang nånstans mellan 8-9 kilometer eller nåt, *stolt* :’) Eller, nu ska jag inte ljuga. Gick lite emellanåt också, annars skulle jag förmodligen inte överlevt. Hade inget vatten med mig heller, så då orkar man inte springa så länge. Det är redan extremt varmt på morgonen. Men pappa kom med bilen till stranden och tog med sig vatten, som tur är. Hade aldrig fixat att gå/springa hela vägen hem utan att få i mig vatten. Vi stannade även vid ”Ola”, där vi brukar ta oss nåt att dricka :)
Det är ganska mysigt så tidigt på stranden! Det är typ inga där, bara några som springer och de som gör iordning allt! :)

Kommentera

