God mat idag!

Hade tänkt mig att dra ut och springa imorse, men sov till typ halv elva, så det blev inte av minsann! Men det var riktigt skönt att sova ut för en gångs skull. Imorn dock, DÅ ska jag ut och springa! :3
Vi var på Wok och åt idag, så det är nog ingen dålig idé ;) Det är ju så himla god mat där! Efteråt på kvällen gick jag och brorsan till stranden och var där ett tag! Nu sitter jag i soffan bredvid mormor och kollar på tv, och snart ska jag gå och lägga mig så jag klarar dra mig upp imorn bitti! Blir att springa till stranden med brorsan :) Och kanske bada i havet efteråt om jag har lusten till det :’D

4 thoughts on “God mat idag!

  1. Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en underbar natt :):) Svara gärna på senaste frågan i Q&A – Vilken är din Magnum glass favorit ;) KRAM
    *nojjz.blogg.se*

  2. Hej! Vill du vara med i min frågestund? Det skulle vara jätte roligt om du var med, det blir nog en länkning för dom som frågar i ett annat inlägg, jag kommer att svara i ett videosvar! :)
    Hoppas på att du är med, som sagt så skulle det vara jätte roligt!

Kommentera

