Min första kompis här borta! :’D

Idag har jag tillbringat största delen av min tid på stranden! Jag och brorsan drog dit och badade i havet runt 2-3 tiden och var där till typ fem. Gick hem, åt klockan 6, sen duschade jag, fixade mig och drog till stranden igen! Älskar stranden! :’D

Träffade en trevlig kille på stranden förut! :) (TOBIAS, DET ÄR LUGNA PUCKAR, BARA KOMPIS.) Snackade med honom i några timmar, tills vi båda behövde gå/åka hem :) Och pratade liite med några av hans kompisar som gick förbi också, men spanjorerna snackar inte så mycket engelska här.. Han var dock från Rumänien och kunde bra engelska, det måste varit anledning.
Men så himla roligt tycker jag, att snacka med random folk, trots att jag är så satans blyg av mig i början. Men det var inte så farligt ändå! Lite trist dock att jag äntligen lyckats ”få en kompis” (forever alone) när jag bara är här i typ en vecka till :c Har sett honom massa gånger på stranden/strandboulevarden innan, han har nämligen inlines som han svepar förbi med, duktig åkare, och jag blir avundsjuk varenda gång.
Hursomhelst så ska jag nog hänga med honom imorgon igen :) Ingen jävla dejt. Bara kompis, föribövelen.
Hehe, han kunde inte uttala mitt namn, så han kallar mig M. Lite småcoolt smeknamn, eller hur!

2 thoughts on “Min första kompis här borta! :’D

Kommentera

