En ödla!

Lovade farmor att jag skulle rita en teckning till henne så jag kunde ge den när jag kommer till Holland nästa vecka. Visste inte riktigt vad jag skulle rita, eftersom det mesta som jag egentligen ville rita till henne skulle behövas måla i färg för att det skulle bli finare. Så det fick bli en ”enkel” ödla, så jag senare kan måla en tavla och skicka den till henne.
Blev ganska nöjd! Det tog ca 4-5 timmar gissar jag på. Trodde det skulle gå rätt snabbt, tills jag la märke till alla detaljer på en sån liten rackare. Det är ritat på ett a4 med blyerts penna 2B och en tunn stiftpenna som jag tror var HB…
Här är iaf resultatet!

10 thoughts on “En ödla!

Kommentera

