Tidig morgon vid San Antonio!

Som ni troligen redan har räknat ut så är det min sista heldag i Spanien idag ;_; Ni förstår inte hur illa jag vill stanna här! Har aldrig velat stanna så gärna som nu. Annars brukar jag inte ha nåt emot att åka hem trots att jag kanske hellre vill stanna, men nu vill jag verkligen inte hem! Men men, det finns tyvärr inget att göra åt det. Såvida jag inte lyckas rymma och komma fram igen när jag är säker på att de andra har åkt. heh.
Igårkväll var jag iaf på stranden riktigt länge för att inte sakna det när jag åker hem. Vilket jag kommer göra ändå. Gick fram och tillbaka i flera timmar och har asont under fötterna nu…. Träffade Mark (min kompis!) lite också så snackade med honom :)

Hur som helst så är det städ-dag idag!
Imorse gick vi upp runt sju-halv åtta och åkte till ett fint utsiktsställe och fotograferade lite. Sen drog vi till stranden och drack oboy och cappuccino, och sen drog vi till Scallops, restaurangen där vi åt häromdagen, och åt engelsk frukost. Nomnom.
Sen drog städningen igång! Har putsat lite här och där, tvättat bilen, dammsugit osv. Så förhoppningsvis hinner vi klart med allt om några timmar så vi kan dra till stranden ikväll och kanske även hinner bada i havet :)

Några bilder från San Antonio! Kolla gärna DETTA och DETTA inlägg för bilderna jag tog där förra året! :) Det var finare ljus då så de är finare tycker jag själv :)
Hamnen och en strand en bit från stranden där vi brukar vara!

Detta är stranden där vi brukar vara! :) Eftersom det inte var så klar himmel blev det inte så fin bild, men ändå :3

Tycker denna bild blev ganska härlig.. :’3

2 thoughts on “Tidig morgon vid San Antonio!

Kommentera

