Dagens resaaa.

Idag har jag varit i Frankrike, Luxemburg, Belgien och Holland! Här reser man runt i världen, tjoho! Resan gick bra, och alla kom fram levande till Holland! Trots stormen, som ni såg i mitt förra inlägg. Holy crap on a cracker vad det regnade. Taket i bilen var nere vid knäna på oss, fick halvt ligga ner. Så mycket vatten kom det ner. På en gång. På våran bil.

Vi hade iallafall godsaker i bilen.

Det gick inte att motstå dessa pringles. Pringles-snubben kollade på mig med sina tindrande små svarta pärlögon, och jag som tankeläsare kunde lätt läsa hans tankar. ”VAR SNÄLL OCH ÄT MINA OTROLIGT SMARRIGA PRINGLES.”

Denna bilden gör godisets mumsighet orättvis, men jag blev fascinerad av den orange/gula björnen på kanten som leker sugproppsfisk i ett akvarium.

OOOCH, såklart svängde vi förbi McDonalds i Holland och köpte en hel massa ”McKroket”! (haha, det uttalas McKrocket typ, inte kroket.. :’)) Jag åt absolut alla på bilden.

Kommentera

