HEMMAAA!

Nu är jag hemma igen! Känns ganska skönt måste jag säga. Började tröttna på att sova i en bil efter fyra dagar. Känner mig så otroligt lat när jag bara sitter där. Helt rastlös.
Resan gick bra! Vi kom hem typ fyra tror jag och åkte från bed & breakfast vid halv tio! Så yeah.
De första grejerna jag gjorde när jag kom hem, bortsett från packa upp och springa som en galning till toan, var att hälsa på kissekatterna och spela musik i högtalarna! Gosh vad jag har saknat dem. Både katterna och högtalarna. Katterna såg förresten superroliga ut! :’D Var ju van katterna i Spanien, och de är pyttesmå, så dessa är som björnar nu. Trots att dessa är ganska små. Och ansikten såg också jättekonstiga ut, haha. Söta jäklar.

2 thoughts on “HEMMAAA!

Kommentera

