MIN FÖDELSEDAAAG!

Hurra till mig. Hipp hipp, HURRA HURRA HURRA HURRAAAA.
*bugar och bockar* Tack Marlou, det var snällt!

Happ, idag fyller jag 17, vilket betyder att jag måste ändra min presentationgrej till höger.
Hur kan jag vara 17? Näee.. Jag vill inte vara påväg till att bli vuxen. Vadå vuxen? Vad är det? Jag ska vara barn hela livet.

Jag vill bjuda på en vacker gif på mig idag,
för att beskriva mina känslor för er.
I pyjamas och keps.

NAM NAM NAM *headbang* NAM NAM NAM NAM.

2 thoughts on “MIN FÖDELSEDAAAG!

Kommentera

