MIN ALLRA BÄSTA VÄN.

Idag har jag varit med min bästa vän! Blev väckt av ungefär tio sms där det stod ”VAKNA”. Jag vaknade. Så jag klev upp, käkade frukost och drog iväg till denna ondskefulla kvinna som väckte mig kvart i elva på morgonen. Verkligen tidigt menar jag. Så gick dit, mötte henne efter vägen, snackade massor, snackade massa mer, lagade pyttipanna och stekte ägg, blev fascinerade av en grön droppe från en gurka, snackade mer, drog ner till en brygga/vattenfall där vi satt och snackade, sen gick hem till henne, sen en bra bit påväg hem till mig, satte oss efter vägen och snackade i nästan en timme, och sen gick jag hem.
Så såg min dag ut!

LÄMNA MIG ALDRIG SOFIA. ♥ För då trycker jag ner foten i munnen på dig, på riktigt.

Kommentera

