Några dagar hos pojkvännen

Förlåt för dålig uppdatering, men har varit hos pojkvännen i några dagar! Har haft supertrevligt! Igår drog vi in till stan och gick runt och kollade lite! Sen blev vi hämtade runt sex nån gång av hans mormor och morfar, med husbil! Och sen minsann, käkade vi RÄKOR! Jag fick en privatkurs i att skala räkor. Jag är nämligen en aning okunnig när det gäller sånt där. Men det gick ju suveränt! Riktigt gott var det också! Resten av kvällen satt vi ute och snackade massor. Till slut satt jag med mjukisbrallor, tröja, filt, varm oboy och värmeljus framför nyllet. Det är mysigt det!

Imorse när vi vaknade kollade vi några avsnitt av The O.C., och sen runt två-tiden blev det lunch med mina föräldrar och hans mamma och Anders! Det var supergott, som alltid! Runt fem-tiden drog vi in till stan och hämtade en kissekatt som skyndsamt behövde få sig ett nytt hem, så vi ger den en chans! Det är en Nomy-dubbelgångare. De kommer göra mig förvirrad. Jag får ge dem namnskyltar att bära så jag känner igen dem.

Fick förresten massa presenter och blev bortskämd! Fick klockan halsbandet och örhängena av Tobias! Smyckena köpte han i Italien :D Och teckningsgrejerna fick jag av Susanne! A3 teckningspapper, olika pennor och kol, stompf och knådgummi! :D

Tack så hemskt mycket, fina ni! :’D♥

3 thoughts on “Några dagar hos pojkvännen

Kommentera

