Jag planterar ogräs som en chef.

Igårkväll när jag gick och la mig tänkte jag; Imorn minsann, då ska jag börja på en tavla som jag har fått som beställning, hjälpa till hemma, gå ut och gå och allt det där!
Och vet ni vad?! Bortsett från att gå ut och gå så fixade jag det andra! Är ganska stolt. Ska börja med ”to do list”.

Som sagt så har jag fått en beställning på en målning igen, så tyckte det var dags att sätta igång med den! Det har gått ganska bra tycker jag själv! Har bakgrunden istortsett klar, och har gjort hela grunden också, så har kommit en bra bit :) Gött!

Annars har jag planterat ogräs. För det är så man gör va?

Kommentera

