I Am Number Four

Kolla på I Am Number Four förut. Har länge tänkt att kolla på den men det har aldrig blivit av av nån anledning… Blev jättesugen på att se på skräck, men för det första skulle jag förmodligen inte kunna sova inatt om jag ser på skräckfilm själv, och för det andra så hade jag ingen jag inte hade sett än på datorn, så då fick det bli denna istället!

Jag tycker iaf att den var riktigt bra, trots att jag inte brukar kolla så mycket sci-fi filmer! Nu för tiden har jag ofta att jag pausar filmer hela tiden för att jag blir uttråkad, men denna kollade jag rakt igenom! Det enda som jag stör mig lite på är slutet. Det var bra, men man vill liksom veta hur allting fortsätter!

Nio utomjordingar/omänskliga ”människor” är de enda som överlevde och de och deras mentorer gömmer sig på jorden. Elaka aliens letar upp dem och dödar dem en efter en. Nummer 1, 2 och 3 har redan dödats, och nummer 4 står på tur. Detta är hans historia.

4 thoughts on “I Am Number Four

Kommentera

