Nollningen!

Idag hade vi ju nollning för ettorna. Alltså välkomna dem. Det gick faktiskt helt okej bra. Hade dock hoppats på lite bättre. Vårat tema var cowboys, så vi såg ju stencoola ut iallafall! Jag och Leo blev utsedda till sheriffer eftersom inte inte hade nån speciell uppgift. Så vi välkomnade dem när de kom och hade koll på läget när olika aktiviteter skulle dra igång!
Efter vårat coola intro blev det tipspromenad, sen grilla korv och hamburgare, och efter det blev det lekar. Vilket vi inte hann mycket av eftersom det började regna.

Efteråt gick vi ner till musikskolan och va där tills bussarna kom. Jag höll på att somna både där och i bussen hem. Såndär jobbig känsla då man somnar i en sekund, och sen när man vaknar tror man att man har åkt förbi där man ska gå av…
Jag tog mig iaf ur bussen, hem och till sängen. Hann dock kolla en film och slurpa i mig en kopp soppa innan jag störtade ner i sängen och somnade. Så nu är klockan kvart över nio, och jag behöver verkligen städa mitt rum idag. Så det tänker jag göra nu, och sen tänker jag krypa tillbaks till sängen och be den att ta mig tillbaka.
Nej. Jag måste duscha också……. Eäh.

Jag tog inga bilder idag tyvärr, så jag tänker lägga upp denna söta bilden på Nomy, bara för att hon är söt och var mitt sällskap när jag kollade på film!

Kommentera

