Allmänt taggad och det.

Så idag började skolan på riktigt för mig. Idag började lektionerna. Det kändes… Inte alls bra. Jag har nämligen fått samhällskunskap på schemat, och enligt mig är det det värsta grundämne man måste ha. Det är la tur att lärarn är bra.

Annars hade jag dubbeltimme engelska idag också, vilket brukar vara ren tortyr, men faktiskt var ganska okej idag! Det gick snabbt, förvånansvärt.

Avslutade som tur var med tre timmar bild, så då kan man ta det chill. Vi blev bland annat intervjuade av en tidningssnubbe, om det där att moderaterna tycker att färre elever ska söka estet. VAD ÄR DET FÖR TRAMS!? Så vi lät höra våra åsikter om det minsann!

Annars skulle vi rita tre bilder som beskrev oss själva. På en ritade jag en dansande tjej och en stereo, på den andra ritade jag en del av ett porträtt med min hand och en penna, och på den tredje har jag inte börjat än. Och har inte riktigt kommit på vad jag ska rita heller. En säng kanske. Egentligen borde jag ha ritat äta, sova, toa. Det är simpelt.

På tal om sova, så tror jag att det är det jag ska göra nu. Klockan är tjugo i tio. Jomenvisst. Det låter bra!

3 thoughts on “Allmänt taggad och det.

Kommentera

