Mysig helg

Ja, jag har uppdaterat som en grillad potatis denna helgen. Har spenderat helgen hos Tobias, och orkar inte med wordpress på mobilen… Hursomhelst så hängde jag med Tobias hem efter skolan på fredag!  Båda var lite halvdöda, så vi la oss i soffan och kollade på the O.C. Sen gick vi ut och sparkade lite boll och gick ut och gick en sväng, hela vägen till Jössefors! Härligt! Tyckte jag iaf, hihe :3 På kvällen såg vi på Iron man också! Jag hade aldrig sett den. Det hade han dock. Men på lördag gick 2an som vi ville se, och då måste jag ju sett 1an först! :3 De var faktiskt ganska bra tycker jag! Trots att det inte är min typ av film om man säger så.. :3

Bortsett från att vi såg Iron man 2 på lördagen så gick vi ut och gick en sväng, då det inte regnade. Lagade mat gjorde vi också! Typ. Vi hjälpte till med maten antar jag att man kan säga.. :3 Annars åt vi en massa Toffifee också och kollade självklart på the O.C.! Att toffifee kan vara så gott.. Har aldrig riktigt gillat det förr. Hur tänkte jag då!? Det äger ju.

Imorse vaknade vi vid tolv och låg och drog oss i till typ ett innan han hoppade in i duschen och jag stod och pratade med Susanne medan hon gjorde pannkakor! Då jag plötsligt fick ett sånt där snurranfall igen. Jag kände att det började svarta framför ögonen igen, så tillslut såg jag ingenting alls trots att jag är ganska säker på att jag hade ögonen öppna. En sekund senare stod Susanne vid min sida eftersom hon såg att jag tappade balansen plus att jag sa det till henne. Hon tog mig till närmaste stolen, men jag minns inte att jag satte mig ner, så slocknade i några sekunder. Efter att jag hade huvudet lågt emellan knäna märkte jag att jag kunde se lite igen, men fick den där illamående känslan i magen om att man bara vill spy. Eller typ åksjukkänslan! Om ni vet hur den är. Svettades som en jäkla gris också. Fick mig något att dricka och la mig soffan och käkade några pannkakor. Ringde doktorliknande grejs men det var 5 pers före mig i kön så efter 18 minuter kom jag fortfarande inte fram, så la på. Pappa skulle hämta mig tre, och klockan hade hunnit bli så mycket, så åkte hem. Blir att gå till skolsköterskan först och främst imorn, och sen kanske vidare till doktorn eller liknande beroende på vad hon säger.
Nu mår jag bra igen iaf. Tack Susanne och Tobias att ni tar hand om mig så bra! :D

Kommentera

