Så kan det gå.

Jag kände av lite ombytta roller här hemma. Stod och lagade mat och hör pappa spela Mario Kart på wii i vardagsrummet.. En vuxenpoäng till mig och en ungdomspoäng till pappa (om det ens existerar). HURRA FÖR OSS!
Är det en dammsugare? Jag vill ha en sån. Definitivt. TÄNK! Då kan man tjäna både vuxenpoäng och ungdomspoäng PÅ EN OCH SAMMA GÅNG! HUR COOLT?!

Det var allt jag hade att säga, tills jag kom på att jag inte käkat chips alls på denna helgen, och det kunde ju inte ske. Så sprang ner och käkade ganska exakt 7 chips, och nu ville jag dela med mig av det också. Inte mina 7 chips, men fakta om att ja åt dem. Tack för mig.

Kommentera

