Paprikor är ju vackra iallafall.

Ha kortärmad tröja, they said. Det kommer bli varmt idag, they said.
DET VAR BANNEMIG IS PÅ TAKET IMORSE?!
Nu är vädret ganska bra dock. Tack och lov, ingen snö.

Fick skjuts till skolan imorse, så kom dit typ en halvtimme tidigare än vanligt. HUR skulle jag spendera denna tiden undrade jag på. Satte mig i biblioteket och spelade Bubble Shoot. Så fick det bli. Halvtimmen flög förbi, och engelskan drog igång. Gick ner till skolsköterskan under den lektionen och pratade med henne om mina ”svimningar”. Tog blodsockerprov och mätte blodtrycket. Det visade sig att jag hade lite låg blodtryck, så hon rekommenderade att jag skulle promenera mycket. Vilket jag iofs gör ganska mycket redan. Skulle också sova mer regelbundet och dricka mycket vatten. Sen får vi se hur det går framöver, så får jag gå tillbaks om det händer igen.

På idrotten hade vi bara teori och lite snack, sen på historian… Minns jag inte vad vi gjorde, och på svenskan kollade vi bland annat på en väldigt intressant *öhum* film, som var halvt på spanska. Hmm. Sen ÄNTLIGEN var det lunch. Vid 12.10. Efter det hade vi bara två timmar bild kvar, så det var ju soft. Vi tecknade frukter och grönsaker..!

Här är en paprika jag ritade! Jag vet inte varför jag valde att rita den. Hatar paprika. Och ja, jag drar ALLA över en kam. De kanske är roliga att rita helt enkelt. Skriv gärna en kommentar vettja! :)

11 thoughts on “Paprikor är ju vackra iallafall.

  1. Hej! (nettskonstigheter – http://nettskonstigheter.blogg.se/) här! Sorry om jag svarar sent :) Hade glömt mitt lösen till bloggen, haha..

    Damn girl, du har talang! Kommer ihåg när jag gick estet, valde också paprika. Jag tror paprikan är väldigt kul att jobba med, även om den inte smakar så gott :)

Kommentera

