Frukter och juice.

Klev ut genom dörren imorse när jag skulle gå till bussen och trodde jag hade misstagit ytterdörren för frysdörren. Det visade sig att det faktiskt var ytterdörren.

Började dagen med spanska och sen min första naturkunskapslektion på gymnasiet! Tror det kommer bli ganska skoj faktiskt :3 Idag fick vi, till skillnad från alla andra lektioner, kasta pappersflygplan! Vi skulle nämligen laborera med dem. Johan och jag hamnade utanför ett klassrum där alla var supernyfikna och kollade på som om de aldrig sett något liknande. Vi knuffade igen dörren lite, och då såg man ett finger från andra sidan som puttade upp den igen. Så intressant tyckte de att det var.

Sen hade vi bild! Vi drog till Rackstad-muséet. Tycker inte det är superintressant om man säger så, men det var riktigt, riktigt snygga tavlor där nu! Blir lite avis.

Sen hade vi lunch, och sen foto. I 3 timmar. Visst, det är roligt, men 3 timmar… Hur som helst så skulle vi fotografera frukt och grönsaker. Här är några bilder jag tog! :)
Var lite kreativ med ett äpple :)

2 thoughts on “Frukter och juice.

Kommentera

