I KNOW THAT FACE!

Idag har jag sett massa folk slå i huvudet i räcket ovanför sätena i bussen. Fnissade massor inombords. Det visade jag dock inte för jag har världens bästa pokerface.
Po-po-po-poke her face, po-po-poke her face.

Började iaf dagen med två timmar Naturvetenskap. Sen kulturhistoria, och jag har kommit på ett ämne jag ska fördjupa mig i nu när vi håller på med renässansen! Teckningskonsten under Renässansen. I Italien, trooor jag.
Sen hade jag två timmar Historia, och då ville jag helst käka upp böckerna, skolbänken, stolen och hela paketet så jag skulle bli ”mat”förgiftad och behövt åka till sjukhuset med ambulans som blivit uppslukad, som spaghetti, i ett svart hål. Bara för att slippa historian.
Efter det hade jag bara spanska kvar! Och det är ju roligt! :D

Min klass var förresten med i tidningen här om dagen. Det var nåt om att moderaterna tyckte att färre elever skulle söka till estet-programmet. Vi protesterade.
De lyckades stava fel på mitt namn också, trots att jag till och med skrev det på en lapp för att de varken visste hur man skulle uttala det eller stava det. ÄNDÅ stavar de fel. BRA DÄR.

Kommentera

