Dagens… mat?

Tro det eller ej, men jag såg FYRA getter i en buske imorse. De multiplicerar sig med 4 verkar det som, så på måndag hoppas jag på 16 getter i en buske.

Hade spanska direkt på morgonen, och svenska efter det. Trodde jag. Efter att Leo, Johan och jag satt och väntade i ca 25 minuter utanför klassrummet och ingen annan dök upp kom vi på att läraren inte var i skolan idag. Så ingen svenska inte. (YEY) Efter den rasten hade vi två timmar samhällskunskap…… Och två timmar kulturhistoria. Där vi jobbar själva, så då är det ju lugnt! :3

.                   Idag fick jag löv till mat i skolan också. SKA DET VARA SÅ!?

4 thoughts on “Dagens… mat?

Kommentera

