Jag bara chillar.

Hade en helt OK dag idag! Började med engelska, sen idrott, historia och INGEN SVENSKA, vilket innebar att jag kunde gå och äta lunch vid en normal tid. Annars äter jag inte förrän 12.15 typ. Det var pannkakor! YEY!

Efter lunch hade vi två timmar bild. Vi påbörjade en uppgift där vi ska fotografera en skräckbild där vi själva är med, som vi sedan ska rita av. Så jag och mina käre vänner David, Hampus och Leo gick upp på vinden, som jag inte ens visste om att den existerade, och tog skumma bilder! Jag vet inte om vi fick många lyckade bilder, men kul hade vi iaf! Lite läskigt var det också. Bara lite.
Här har ni en sneak peek på en bild som möjligtvis skulle kunna bli den jag ska rita. Ska dock redigera den läskigt först innan jag börjar med själva teckningsuppgiften! Photoshop var tillåtet, så det kommer bli kul!

Konstigt nog så ser jag glad ut. Typ som en svävande ponny. ”Wiiie”.
Om man ställer sig på händer eller vänder huvudet så som bara ugglor kan, så ser jag dock inte lika glad ut. Det lurar ögat!

Erkänn att ni vände huvudet.

Kommentera

