GANGNAM STYLE!

Jag måste bara lägga upp denna låten som tydligen blivit så himla poppis. Jag hör den typ överallt nu! Första gången jag såg/hörde den, vilket var för nån vecka sen, trodde jag seriöst att det var nån parodi eller nåt. Tills jag kom fram till att det var en riktig låt…… Trodde den handlade om hästar, men läste just att det inte alls var så. Det handlar istortsett om en tjej och om honom.

Jag tycker att detta är en sådan låt som bara är skum i början, men ju mer man lyssnar på den, desto mer man gillar den!

2 thoughts on “GANGNAM STYLE!

Kommentera

