Mobilinlägg från soffan.

Heter det ens mobilinlägg?
Aja..

Sitter i soffan bredvid pojken min, efter en härlig dusch efter dansen! Med fötter som värker, men så ska det vara!
Idag var min första danslektion med denna gruppen. Var lite nervös i början, det måste jag erkänna. Eftersom detta är en fortsättningskurs och inte nybörjarkurs. Det känns som om det ska va mer ”krav” då. Men så är det inte alls! Man kan verkligen ha sin stil och göra på sitt sätt. Det gäller bara att tro på sig själv. Det gör inte alltid jag, men jag har insett att om man vill bli bra så är det det bästa sättet. Och att våga och öva! Då klarar man bli bäst på det mesta.
Jag har en ny danslärare också. Hon är verkligen grym! Jag tror att detta kommer bli superkul! Det känns så bra att äntligen sätta igång med dansen igen. Vill bara att det ska bli onsdag igen så jag kan dansa! Det kan jag hemma också iofs, men det blir inte samma sak…
Nu ska jag käka lite och slappa gärnet! Ha det bäst!

Kommentera

