Frukter & grönsaker hela tiden

Vaknade hos Tobias imorse. Käkade, fixade mig iordning och drog till bussen. Stod där och frös i en evighet också. Herre jösses vad det är kallt ute på morgonen!
Började med dubbeltimme engelska. Vid tio skulle jag till barnens värsta mardröm; tandläkaren. Som tur är så hade jag en trevlig tandläkare, som led med mig.
Ni vet sånna grejer de sätter i munnen när de ska ta kort? Aj.

Kom tillbaka nån gång vid mitten av samhällskunskapen och efter det var det lunch. Efter lunch på torsdagar har vi bara bra lektioner kvar. 2 timmar bild och form, och en timme bild   teori, vilket vi slår ihop med form. Idag lekte vi med lera! :’D Vi har ju ritat och fotograferat frukter och grönsaker, så idag skulle vi göra skulpturer av det. BAMSESTORA.
Jag håller på och gör en halv apelsiiin. Den är långt ifrån klar!

Gissa vad som är i den!?!?
Hörde jag lera?
FEL!
Svaret är: plastpåse fullproppad med tidningspapper!
Känns som en badboll :’3

3 thoughts on “Frukter & grönsaker hela tiden

Kommentera

