Men OJ! Ett inlägg!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering! Men har inte haft tid. Igår var jag i stan hela dagen typ. Efter skolan åkte jag en sväng till Tobias innan dansen drog igång. Det var superskoj och lärde mig massor! Efter dansen skulle jag vänta till klockan nio på att mamma skulle vara klar i stan, men de drog ut på tiden så åkte inte förrän typ tjugo över. Så duschade, käkade och gick och la mig.

Imorse när jag åkte buss sa busschaffisen att bussen var trasig så vi skulle behöva byta buss. Det känns ju… tryggt… Så när jag äntligen hade värmt mig lite i bussen var jag tvungen att byta till en svinkall buss. WihooOo.
Efter skolan har jag jobbat på kulturhistorian som jag ska redovisa imorn. Hann inte riktigt klart, men tror jag fixar det genom att improvisera. Jag har iaf ritat en till teckning i bläck! Lägger upp den här nån gång framöver :) Ska till Tobias efter skolan imorn, och med honom till Årjängsmârten på lördag, så vet inte när det blir. Kommer troligen hem på lördag kväll, så möjligen då! :)

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om hur bra det kommer gå på redovisningen imorn!!!!!!! GODNATT.

Kommentera

