Nytt linne med omtyckt motiv!

Åkte till Tobias efter skolan på fredag och sov hos honom :)
Idag åkte vi till Årjängsmârten och vandrade runt. Massa folk som trampar mig på hälarna. Trevligt. Heh. Men trots det så var det faktiskt kul där borta! :D

Köpte mig ett linne!!!1! Såg ett Lil Wayne-linne som jag först ville köpa, men senare hittade jag detta Eminem-linne. Själva trycket kanske var finare på den andra, men Eminem är ju en av mina största idoler, så den kan jag ju fan inte låta ligga. Snart är Arvika-mârten och om de finns där ska jag köpa Lil Wayne-linnet också! :3

När vi var hemma hos honom stod och pratade om att mina skor är trasiga och att jag behöver nya. Susanne går in i en garderob och tar fram dessa fina och ger mig. HUR SNÄLLT?! Det var Maddes gamla som hon inte passade längre och knappt använt. Blir superglad, tack som bara den! :D

Hehe, nu ser det ut som om bilderna bildar en hel mig, vilket gör att det ser ut som jag har jättekorta ben, hihihihhi.

14 thoughts on “Nytt linne med omtyckt motiv!

  1. Var har du köpt det där linnet???? Skulle kunna döda för ett sånt fy fan vad fett!! du får jätte gääärna höra av dig till min mail om vart du köpt det vore evigt tacksam för jag har letat i evigheter! tack på förhand

  2. Omg letar som en galning efter just ett eminem linne!! Vet du vart man kan köpa? Butik/nätet? Hete ståndet nåt speciellt där du köpte linnet?? :'( precis sånt jag vill ha :””( dör typ!

    • Jag vet tyvärr inte vart man kan hitta det, eftersom jag köpte det på en marknad.. Det var inget speciellt stånd så, utan bara ”en i mängden”. Men det borde ju gå att hitta någonstans tycker man ju! Går säkert att hitta online eller något! :) Kan tyvärr inte hjälpa dig mer med det! :/

Kommentera

