tretton tjugosjättedelar av ett år!

Så länge har jag varit tillsammans med min fina pöjk idag! U DO THE MATH. Nerrå, ska tala om för er att det är ett halvår. Grattis till oss! :’DDD Så idag var vi riktigt romantiska och lunchade tillsammans. På PIZZAN! Hell to the yeah! Efter skolan drog vi och ”fikade”, där vi egentligen bara satt och pratade istället för att fika, då vi båda fortfarande var allt för mätta efter vår nyttiga lunch. Sedan gick vi runt i stan och kollade lite i affärer och så. För det finns ju så många roliga affärer i Arvika!!!!!!!! (Det luktar ironi…)

Tog bussen hem 18.15, och sen dess har jag inte hittat på så sjukt mycket mer än att kolla x-factor och fixat roliga spel till min måbïïl. Om jag minns rätt så var ute i naturen och gav namn åt 4400 nya växtarter och 7700 djurarter också.
Nej just ja, det var Carl von Linné det. Lätt att blanda ihop ibland. 

Kommentera

