Elaka skrivare DO exist!

Efter X-factor och lite övning på dansen till imorn är det väl dags att sätta sig ner och plugga. MEN VAD GÖR JAG? Skriver ett blogginlägg ser det ut som.

Skolan idag var ganska okej. Vid vissa tillfällen. Hade labb på naturvetenskapen idag. Det gick ju bra. Sprängde iallafall inte byggnaden :)))) Då det är ganska omöjligt att göra det med en kindcell, en lök och lite jäst. Men visst, det går säkert att genomföras! Eller?

Fick förresten äntligen börja på en idé jag har funderat på till bildlektionen! YEY! Vi ska ha nåt citat/ord/story/mening som ligger bakom tavlan vi ska göra, i mitt fall måla med oljefärg. Har skissat upp med blyerts nu, så kan nog börja måla nästa gång :’D Mitt ”ord” är än så länge ”Imagination”, sen får jag se om jag gör en mening av det istället!

Idag hade vi också 3 timmar foto. Visst låter det skoj!? Inte om man ska skriva ut EN bild som tog hela lektionen! Skrivaren är ju helt sjginvaöroaongrbherpderp?!?! Jag blev ganska nöjd med min bild som jag skulle skriva ut, den ser ut mer eller mindre såhär:

Men skrivaren fick den att se ut
Jomenvisst är det vackert! Men NEJ, det var inte så jag ville ha det!
Hubuublblllbluu.
Hejdå.

Kommentera

