Min ONSDAG.

Blev väckt av alarmet imorse och blev helt förvånad och irriterad över att larmet ringde och väckte mig så tidigt på en helg. Tills det slog mig att det inte alls var helg, men onsdag. Så lämnade min härliga men småkonstiga dröm och fixade mig iordning. Var så otroligt trött så ville helst stanna i sängen resten av mitt liv, och om inte så skulle jag velat ta med sängen och täcket till skolan. Vilket gick lika bra som första alternativet.

Kom till skolan och fick höra att vår första lektion inte skulle bli av, vilket betydde att jag inte började förrän tio!!! D:< KUNDE FÅTT SOVMORGON. Så jag och Leo gick till biblan så länge. La mig i soffan och sov i en timme, och andra timmen passade jag på att göra lite läxor!

Alla lektioner verkade helt ur schemat och slappa idag. Hade ju ingen naturkunskap, sen på kulturhistorian lyssnade vi mest på några redovisningar och sen hade vi lunch. Efter lunchen hade vi historia i två timmar, men eftersom några hade varit duktiga och redan gjort frågorna vi skulle gjort på lektionen idag sa hon att vi fick gå.
”!!!!?!!!!?” var vår reaktion på det. Men då kom hon på att vi hade två timmars lektion, så vi bestämde att vi bara skulle få ledigt ena timmen. Så slutade vid ett, men hade ju fortfarande spanska vid halv tre… Men där var vi bara fem stycken eftersom det hade gjorts upp att de andra skulle få ta den lektionen tidigare och blablabla.
Så slapp dag till skillnad mot vanliga onsdagar!

Efter skolan satt jag mestadels på musikskolan och pluggade. Tills dansen började! Dansen var askul som vanligt! :DD Nu är jag dock sliten som inni hälvätä. Är hos Tobias och vi har precis kollat klart första säsongen av the O.C.! Nu ska vi gå och lägga oss så jag tar mig upp till skolan imorn! NATTI.

Kommentera

