Åh, älskade skor!

Ja just ja. Det är fredag. Bara för att jag var ledig idag har jag trott att det är lördag, trots att jag innerst inne var väl medveten om att det är fredag. Så kan det blir iblannnd.

Imorse gick jag upp ganska tidigt, för att vara ledig, redan vid nio-tiden…. Drog till Ch-berg i nån timme med mamma, och köpte mig nya dansskor!!!!!!!1 Fast gillar dem mycket så vill ha dem som vanliga skor ju… Men då sliter de fortare och då kan jag inte dansa i dem ;_; Ack ack, alla dessa svåra problem.

14 thoughts on “Åh, älskade skor!

Kommentera

